«МАЙСТЕРКИ» НА ВІДДІЛЕННІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»

Курсанти викладачів Dosh впроваджують у навчальний процес методи як традиційних, так і новітніх: дидактична лялька, лялька як людина, логопедична лялька. Що це за іграшки? Чим схожі та різні? Навіщо запрошувати їх відвідати дошкільнят? Яке їх значення для розвитку дітей? Театральна діяльність, який вплив театру на емоційний та інтелектуальний світ дитини?

Учасників майстер-класів на теми: Нові можливості використання ляльки в інклюзивному середовищі запитали та відповіли Оксана Селепій, Тетяна Данов, викладачі спеціальних дисциплін «Дошкільна освіта» та «Театральна педагогіка в інклюзивному навчанні, Інклюзивне викладання. Нікорак, викладач Івано-Франківського коледжу

 

Учасників майстер-класів на теми: Нові можливості використання ляльки в інклюзивному середовищі запитали та відповіли Оксана Селепій, Тетяна Данов, викладачі спеціальних дисциплін «Дошкільна освіта» та «Театральна педагогіка в інклюзивному навчанні, Інклюзивне викладання. Нікорак, викладач Івано-Франківського коледжу

Захід організовують викладачі циклової комісії спеціальності «Дошкільна освіта» 21 листопада 2019. До участі у цьому випуску були запрошені студенти коледжу, викладачі та представники закладів дошкільної освіти Івано-Франківська.

Кожен з освітян презентував нову актуальну тему майстер-класу, створеного спеціально для регіонального тренінгу з інклюзивного навчання «Практики інклюзії: досвід українсько-американського співробітництва». Тому учасники цікавих форм роботи змогли отримати інформацію та бути першими, хто реалізував ідеї на практиці.

Учасники ознайомилися з:

  • різноманітність та спосіб використання іграшок для ляльок;
  • з думкою, що театр має велике значення для дітей з особливими освітніми потребами.

Учасники отримали лайфхаки (невеликі виховні трюки):

  • про впровадження методики “лялька за людиною”, яка забезпечить орієнтовану на людину стратегію та індивідуально диференційований підхід до кожного учня.
  • інструменти для адаптації навчальних підходів до їх характеристик та універсальна платформа для усунення багатьох бар’єрів.

Учасники спробували:

  • Я використовую логопедичну ляльку для корекційно-розвивальної роботи.
  • вони створили жваву інклюзивну модель, в якій ті, хто в ній бере участь, сприйматимуть інакшість партнерів, не орієнтуючись на це.

Учасники поглибили свої знання про:

  • яку роль відіграє іграшка в житті дитини (за традиційним методом використання дидактичної ляльки).
  • що інтеграція осіб з модельованими спеціальними освітніми потребами в міні-групи спонукатиме учасників покинути зону педагогічного комфорту та придбати нові незнайомі для них методи.

А після завершення запланованих форм роботи було відображення:

  • створення фігурки ляльки ангела; і фотосесія біля імітованої карти Лялькового Бінго
  • постановка театру тіней міні-групами учасників.

 

Впевнені, що оволодіння допоміжними навчальними стратегіями, які викристалізувалися у ході практичної театральної та ігрової діяльності, безумовно сприятиме підвищенню фахового рівня всіх учасників майстер-класу.