Learning-playing

For many, Valentine’s day is just a day of lovers, and for our group and all the “preschoolers”, the fourth-year students, this is another day of interesting discoveries. Teacher Oksana Dmitrievna Selepius has prepared for us an interesting training, which has caused interest and positive emotions. Dedicated training to study the Basic component of preschool education (BKdO) as a state standard for preschool education in Ukraine.

First we filled in the registration form, imagining that we were five years old and we are creating a page on Facebook. The implementation of this exercise immersed everyone in the world of childhood. What feelings participants experienced while exercising are usually nostalgic.

Наступна вправа «Корабель надії», спрямувала студенток на озвучення своїх очікувань від цікавої, незвичної форми проведення практичного заняття. Очікування були різні: від побажань дізнатися та засвоїти  нові знання про БКдо до позитивних емоцій.

Далі була вправа під час,  якої ми рухалися та, об’єднавшись в команди створили «Пазл» компетенцій» кожної освітньої лінії. Таким чином, ми вправилися  у запам’ятовуванні переліку та уточнили знання характеристик різних видів компетенцій дошкільника. Зокрема  дізналися, що найбільше їх (7 компетенцій) містить освітня лінія «Мовлення дитини». Недарма, мовлення відіграє важливу роль у розвитку дошкільника та інтегрується в кожній освітній лінії.

Потім наш корабель дістався вправи «Материк освітньої лінії». Ми  знову перемістилися аудиторною кімнатою, об’єднавшись  в 7 команд.  Кожна група одержала  завдання опрацювати зміст конкретної освітньої лінії, обговорити та виділити ключові позиції. Далі пропонувалося створити «материк» до певної освітньої лінії, який би вмістив у собі головний її зміст. Ми творили символ-материк….Після завершення роботи групи презентували створений «материк», тлумачачи його та прикріпивши на контурній «навігаційній мапі». Таким чином, мапа стала яскравою та відобразила обов’язкові складові змісту роботи з дітьми дошкільного віку за сімома освітніми лініями.

В кінці тренінгу наш корабель дістався «Острова знань», де ми розповіли чи справдилися наші очікування щодо тренінгу.

А далі була дискусія:

  • Що є обов’язковим для досягнення певної мети у роботі з дітьми? (Які позначки на мапі є важливими?)
  • Що допоможе забезпечити цілісний підхід до розвитку особистості дитини?
  • Чи можливо досягнути певної мети шляхом реалізації однієї із ліній? Наведіть приклад. (Чи можемо ми «плисти» іншим шляхом і яким буде цей шлях?)

Цей  тренінг підготував нас до майбутньої професійної діяльності. Ми  зрозуміли, що собою являє БКдо, кожна його освітня лінія та кожна компетенція. І вкотре переконуюсь, що саме такий формат проведення занять сприяє кращому розумінню різного роду тем, змушує задуматись над кожною своєю дією.

ІРИНА СТЕФІНІВ, студентка групи ДО-43