For many, Valentine’s day is just a day of lovers, and for our group and all the “preschoolers”, the fourth-year students, this is another day of interesting discoveries. Teacher Oksana Dmitrievna Selepius has prepared for us an interesting training, which has caused interest and positive emotions. Dedicated training to study the Basic component of preschool education (BKdO) as a state standard for preschool education in Ukraine.

Наступна вправа «Корабель надії», спрямувала студенток на озвучення своїх очікувань від цікавої, незвичної форми проведення практичного заняття. Очікування були різні: від побажань дізнатися та засвоїти нові знання про БКдо до позитивних емоцій.

Далі була вправа під час, якої ми рухалися та, об’єднавшись в команди створили «Пазл» компетенцій» кожної освітньої лінії. Таким чином, ми вправилися у запам’ятовуванні переліку та уточнили знання характеристик різних видів компетенцій дошкільника. Зокрема дізналися, що найбільше їх (7 компетенцій) містить освітня лінія «Мовлення дитини». Недарма, мовлення відіграє важливу роль у розвитку дошкільника та інтегрується в кожній освітній лінії.

Потім наш корабель дістався вправи «Материк освітньої лінії». Ми знову перемістилися аудиторною кімнатою, об’єднавшись в 7 команд. Кожна група одержала завдання опрацювати зміст конкретної освітньої лінії, обговорити та виділити ключові позиції. Далі пропонувалося створити «материк» до певної освітньої лінії, який би вмістив у собі головний її зміст. Ми творили символ-материк….Після завершення роботи групи презентували створений «материк», тлумачачи його та прикріпивши на контурній «навігаційній мапі». Таким чином, мапа стала яскравою та відобразила обов’язкові складові змісту роботи з дітьми дошкільного віку за сімома освітніми лініями.

А далі була дискусія:
• Що є обов’язковим для досягнення певної мети у роботі з дітьми? (Які позначки на мапі є важливими?)
• Що допоможе забезпечити цілісний підхід до розвитку особистості дитини?
• Чи можливо досягнути певної мети шляхом реалізації однієї із ліній? Наведіть приклад. (Чи можемо ми «плисти» іншим шляхом і яким буде цей шлях?)

СТЕФІНІВ, студентка групи ДО-43