На ці та інші запитання намагалися знайти відповідь учасники Літньої школи 2018 «Інклюзія: кроки у майбутнє», яка була зорганізована на базі Вигодського навчально-реабілітаційного центру впродовж 24-28 червня 2018 року.
Сидорів С.М., викладач Івано-Франківського коледжу ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» та відділення дошкільної освіти, будучи випускником програми Державного департаменту Сполучених Штатів Америки «ADA: Інклюзія без кордонів» став одним із організаторів цього грандіозного заходу.
В роботі Школи брали активну участь викладачі циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності «Дошкільна освіта» Селепій О.Д., Салига І.М., Скавінська Л.М., Богославець Н.В.
4 дні плідної праці на базі Вигодського навчально-реабілітаційного центру збагатили теоретичний та практичний досвід з питань організації та здійсненні Інклюзії в освітніх закладах.
«Квартет» наших викладачок, у складі: Селепій О.Д., Салига І.М., Скавінська Л.М., Богославець Н.В., запропонував учасникам Школи освітній коучинг-інтерактив на тему «Педагогіка партнерства в інклюзивному класі (просторі)». До уваги учасникам тренінгу були запропоновані такі інтерактивні вправи: «Кольорові долоньки», «П’ять добрих слів», «Асоціації», «Чарівне перо», «Су-джок терапія», «Відгадай, хто ти», Створення емблеми ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ.
Інтерактивна форма роботи викликала захоплення не тільки учасників Літньої школи з Хмельниччини, Харкова, Херсона, Львова, але і гостей із США. Так, Браян Ебері проектний менеджер, співдиректор Інституту інтеграції громад та Глобального ресурсного центру інклюзивної освіти університету Міннесоти Сполучених Штатів Америки, зауважив, що у процесі виконання вправ, справді відчув себе у «шкірі» людини з особливими освітніми потребами.
Педагоги отримали Сертифікати учасників Літньої школи 2018 «Інклюзія: Кроки у майбутнє» та Листи-подяки за сприяння і проведення тренінгу.
ЛІТНЯ ШКОЛА ІНКЛЮЗІЇ 2018: КРОКИ У МАЙБУТНЄ офіційно завершилася, але її учасники продовжать впровадження принципів інклюзивного навчання в освітню систему України.