Захист курсових проєктів з англійської мови: резилентно та інклюзивно

8 червня  відбувся захист  курсових проектів з додаткової спеціалізації «Англійська мова» здобувачів фахової передвищої освіти 4 курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта».

На дійстві були присутні завідувачка відділення дошкільної освіти Оксана Миколаївна Сидорук, голова циклової комісії професійної та практичної підготовки спеціальності «Дошкільна освіта» Оксана Дмитрівна Селепій та наш найкращий науковий керівник Сергій Сидорів.

Ми поєднували різні форми участі: офлайн та онлайн з тим, щоб кожна студентка взяла участь та  «захистила» свою роботу. Студентки продемонстрували свої результативні напрацювання з таких обраних тем курсових проєктів, які є актуальними в наш час:

  1. «Методика застосування навчальних ігор для підвищення ефективності навчання англійської мови УСІХ дошкільників»
  2. «Педагогічні умови навчання англійської мови в умовах інклюзивної освіти на початковому етапі»
  3. «Методика використання казки при вивченні англійської мови в закладах дошкільної освіти»
  4. “Педагогічні умови формування позитивної мотивації та резилентності у навчанні дошкільників англійської мови”
  5. «Використання рухливих ігор для розвитку мовленнєвої компетенції дошкільника»
  6. «Навчальні онлайн платформи як ресурс для навчання англійської мови на ранньому етапі»

Дякуємо усім викладачам та керівництву коледжу. Big Thank You – нашому керівнику – Сергію Сидоріву за поради, підтримку і віру в нас – тих, хто незабаром також будуть навчати і мотивувати майбутні покоління українців і українок. Ми отримали дуже цінний досвід. Кожна взяла для себе багато цікавого та корисного, яке майбутньому використовуватимемо при роботі з дітьми.

Текст – Вероніка Веляник

Кілька відгуків учасниць нашого наукового дійства

Hello everyone !

 

На захисті кожна група представила результати курсового дослідження та курсовий продукт, цікаві інтерактивні ігри, рухливі ігри, тестування та практичні поради. Виступи були цікавими та змістовними.

Тему Педагогічні умови формування позитивної мотивації та резилентності у навчанні дошкільників англійської мови досліджували МирославаТорко , Юлія Купчак та Софія Остапчук . Актуальність вибору саме цього напряму зумовлена тим, що навчання, як активна діяльність дітей по засвоєнню знань потребує мотивації. В час технологічного розвитку, а особливо в умовах війни вихователю надзвичайно важливо уміти зацікавити дітей, замотивувати та вчити бути резилентними (стрестійкими)!
Поставивши перед собою мету, ми підібрали ряд завдань щодо її вирішення: проаналізували інформацію про феномен понять “мотивація” і “резилентність, а також дослідили стресостійкість та інклюзивність студентів нашого коледжу. Визначаючи умови формування позитивної мотивації та резилентності пріоритетними завданнями педагога та опрацьовуючи наукові джерела ми отримали багато цінної практичної інформації.

Мирослава Торко

 

Сьогодні відбувся захист курсового проєкту з додаткової спеціальності «Англійська мова» Тема над якою працювала наша команда –«Методика використання казки при вивченні англійської мови в закладах дошкільної освіти» Метою проєкту є: збір, аналіз, узагальнення та опрацювання інформації про умови, форми, методи і прийоми використання казки в закладах дошкільної освіти. Fairy tales will help make boring and monotonous work more interesting and exciting. Therefore,Ukrainian teachers should not be afraid to experiment and try to use something new, diverse and bright in our classrooms.

Валентина Василинюк

Сьогодні ми студентки Марія Зеленська, Вікторія Вацеба , Яна Нагорняк захистили курсовий з додаткової спеціалізації «Англійська мова» на тему: «Використання рухливих ігор для розвитку мовленнєвої компетенції дошкільника в інклюзивному освітньому середовищі». Над цим проєктом ми працювали довго, вкладаючи теорію, практику та досвід який отримали протягом педагогічних практик. Під час захисту ми продемонстрували рухливу гру з використанням англійської. Це наш маленький крок в пошуках та дослідженнях. Як писала Ліна Костенко: «І кожен фініш – це, по суті, старт» — це не кінець, а початок та маленький поштовх для кожної з нас.

Дякуємо за цінний досвід керівнику Сидоріву Сергію Мирославовичу, членам комісії Сидорук Оксані Миколаївні та Селепій Оксані Дмитрівні усім викладачам коледжу, педагогам садків, де ми проходили практику зі спеціалізації та ЗСУ які захищають нас.

Марія Зеленська