У вересні-жовтні студенти та викладачі коледжу брали участь в освітніх подіях за участю педагогів з України та США.
Кейті Бонавіц, викладачка спеціальної педагогіки, директорка магістерских программ спеціальної освіти, керівниця Центру доступу та інтеграції [Програма BUILD] з університету Бетел (США) прочитала цикл лекцій на тему «Змінюємо на краще життя і навчання ВСІХ дітей». Зважаючи на санітарно-епідеміологічні вимоги теоретичні та практичні заняття проходили в онлайн трансляції, аудиторно та на відкритому повітрі з дотриманням заходів безпеки. Розглядалися такі питання: різні підходи до інвалідності, стратегії роботи з учнями з РДУГ, емоційними, поведінковими, навчальними, фізичними потребами, диференціація викладання та навчальних досягнень, співпраця в інклюзивному середовищі, специфічні порушення (розлади спектру аутизму, синдром Дауна, порушення інтелектуального розвитку).
Валентина Пісняк, викладачка факультету початкової освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, сертифікована арт-терапевтка у роботі з дітьми з ООП провела онлайн лекцію з практикумом “Арт- терапія як технологія розвитку творчого потенціалу дошкільників і молодших школярів в інклюзивному середовищі” для студентів та запрошених онлайн гостей. Учасники розглядали прикладні аспекти та практикували деякі техніки арт-терапії: Дитяча арт-терапія, Педагогічні завдання при застосуванні арт-терaniї, Види арт-терапевтичних технік, Функції, механізми, завдання дитячої арт-терапії, Форми роботи з арт-терапії в інклюзивному середовищі, Малювання на склі, пальчиками або на мокрому папері, приклади допомоги дітям, які мають ООП, Результати корекційного впливу арт-терапії, Методики визначення продуктивності дитини для занять. Техніка «Точки», Техніка «Каракулі Bіннікота»-доступ до підсвідомого дитини через механізми проекції.
Також студенти і викладачі мали можливість ексклюзивно поспілкуватися з режисером та акторами театру “Шосте чуття” і взяли участь у постановці інклюзивної вистави “Хто росте у саду. ”
Події фасилітувалися Лабораторією з інклюзивної освіти, що діє в коледжі. Двомісячник «КРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ ПРОСТОРАМИ 7: вакциновані і обачні» об’єднав більше трьох сотень слухачів, які відвідали навчальні події семінарів: студенти дошкільного та початкового відділення Івано-Франківського фахового коледжу, студенти спеціальності логопедія Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, працівники ІРЦ, освітні адміністратори, вихователі, вчителі-предметники, спеціальні педагоги, асистенти вчителя, батьки та представники неурядових організацій з Івано-Франківська, Калуша, Вигоди та Хмельницького.