Студенти спеціальності “Дошкільна освіта” успішно захистили курсові проєкти з додаткової спеціалізації “Англійська мова”. Цьогоріч вектор їх наукових пошуків та практичних досліджень спрямовувався на організацію інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти. Ігрові технології, розповідання історій, формування навичок писемного мовлення в часи Cortana і Hey Siri, застосування автентичних ресурсів, фольклору та малих літературних форм, мультисенсорний підхід, цифрова та лампова наочність при вивченні англійської мови на ранньому етапі – саме ці теми цікавили студентів у контексті навчання дітей в інклюзивному середовищі і, сподіваємось, будуть розвиватися надалі вже в магістерських роботах.
Захист проєктів з англійської мови з інклюзивною складовою відбувся
