Прес-конференція “Педагогічний міст”

СВІТОВІ ЛАЙФХАКИ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

ПРОБЛЕМА: РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА ДИТИНИ НА СВОБОДУ ТА ВІЛЬНИЙ РОЗВИТОК: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ
МЕТА КОЛЕКТИВНОГО ПОШУКУ:
✓ розширення знань студентів щодо створення розвивального життєвого простору для дитини.
✓ залучення слухачів в активне обговорення проблеми, виявлення відмінностей та спільних рис між станом дошкільної освіти в Україні та інших країн світу; оволодіння навичками застосування теоретичних знань для аналізу дійсності;
✓ розвивати творче мислення.

Кілька відгуків учасниць:
Провести лекцію в цікавій формі – вміємо, знаємо, практикуємо! Сьогодні спільними зусиллями студентів 4 курсу спеціальності «Дошкільна освіта» і нашої викладачки Оксани Дмитрівни, провели лекцію з «Педагогічних технологій» у формі прес-конференції. Головною темою стало «Розвивальне середовище в закладах дошкільної освіти в різних країнах світу. Рецепти розвитку для України». Під час прес-конференції студенти перевтілились у справжніх експертів дошкільної освіти закордонних країн, оптимістів і песимістів, які висвітлили її переваги і недоліки, журналістів, які мали змогу задати питання до учасників нашого педагогічного моста. Також у аудиторії було створено редакції на чолі з аналітиками і їхніми помічниками з кожної країни, які підготували інформаційний експрес-випуск газети «Рецепти розвитку для України». І звичайно, невід’ємною частиною були прес-секретарі, які стали ведучими заходу, вміло оперували мікрофоном, надаючи слово всім учасникам конференції і по закінченню підсумували здобутки команд кожної країни. Студенти отримали величезний досвід під час підготовки до прес-конференції, мали змогу попрацювати в командах, обмінялись досвідом і знаннями на самій прес-конференції з її учасниками та гостями. Гості відмітили, що конференція пройшла успішно, вони отримали приємні враження від заходу і з радістю будуть використовувати запозичений досвід у своїй діяльності.
Наталя Дзера, ДО-41

Студенти 3 курсу ДО, які були запрошені Оксаною Дмитрівною Селепій, виступали в ролі “губок”.  Дивились на процес та схоплювали на льоту все, що відбувається в інших закладах дошкільної освіти в різних країнах світу. Вони робили висновки з почутого, бо бувають кожної середи на практиці в садочках міста, тому включився режим “слухаю, вхоплюю, розумію”. Дивитись на таку перевернуту лекцію було досить цікаво, адже почути можна було різні думки експертів, оптимістів і песимістів та зацікавитись, чому саме такі запитання виникають в імпровізованих журналістів 4 курсу. Для них це було щось новеньке, адже на таких леціях їм ще не приходилось бути.
Діана Глушкевич, ДО-33