![]() |
Салига Ірина Миколаївна |
Персональна
інформація
Циклова комісія | Циклова комісія професійної та практичної підготовки |
Дата, рік народження | 09.07.1976р. |
Найменування закладу, який закінчив | Прикарпатський університет імені Василя Стефаника |
Рік закінчення | 2002 |
Спеціальність | Дошкільне виховання |
Кваліфікація згідно з документом про вищу освіту | Вихователь дітей дошкільного віку, дефектолог (логопед) |
Серія, номер, дата видачі документа про вищу освіту | ВА №21255317 від 12.07.2002р. |
Місце основної роботи | Департамент освіта та науки Івано-Франківської міської ради |
Посада | Вчитель-логопед логопедичного пункту |
Категорія | вища |
Педагогічне звання | «вчитель-методист» |
Науковий ступінь, шифр, найменування наукової спеціальності, тема дисертації, Серія, номер, дата видачі, ким виданий диплом | |
Вчене звання (за якою кафедрою, спеціальністю) присвоєно, Серія, номер, дата видачі, ким виданий атестат | |
Підвищення кваліфікації (за останні 5 років)
– Найменування закладу – Вид документа – Тема – Дата видачі – Кількість навчальних кредитів/годин |
1. Курси підвищення кваліфікації «Цифрова компетентність педагога» на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника». Наказ №717 від 29.10.2019 року, сертифікат №13 (30 годин)
2. Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Сертифікати про підвищення кваліфікації: – ПК 02136376/ЗУЛ/01/0002310/19 від 19.04.2019р. (24 години) – ПК 02136376/ЗУЛ/02/003837/20 від 26.02.2020р. (30 години) – ПК 02136376/ЗУЛ2/02/016064/21 від 02.06.2021р. (30 годин) – ПК 02136376/ЗУЛ3.1/01/013949/22 від 10.06.2022р. (30 годин) 3. Науково-практичний курс «Афазія: проблеми диференційної діагностики та організація корекційної роботи». Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти спільно з Національним педагогічним університетом ім. М.Драгоманова. м. Івано-Франківськ, 16 квітня 2018р. 4. Навчальний курс «Алалія.Особливості діагностики та корекції». Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти спільно з Національним педагогічним університетом ім. М.Драгоманова. м. Івано-Франківськ, 16 березня 2019 року (8 годин). 5. Вибрані аспекти аутизму. Сертифікат про закінчення курсу (6 годин). Львів,03.08.2019 6. Онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами». Студія онлайн-освіти ЕdEra в рвмках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. 01.09.2019р.(30 годин) 7. Навчальний семінар «Розвиток мовленнєвих навичок у дітей з розладами спектру аутизму» (8 годин). ДВНЗ ПНУ імені В.Стефаника 26.09.2019 року. 8. Семінар-практикум з елементами тренінгу «Технології інклюзивного навчання». ДВНЗ ПНУ імені В.Стефаника спільно з Національним педагогічним університетом ім. М.Драгоманова. м. Івано-Франківськ, 02.10.2019 р. (6 годин) 10. Вебінар на освітній платформі На Урок «Як організувати ефективну логопедичну роботу в умовах дистанційного навчання», свідоцтво № В270-2689 від 27.04.2020р.(2год.) 11. Вебінар на освітній платформі «Всеосвіта» «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії», сертифікат № UJ694535 від 14.05.2020р. (2год.) 12. Вебінар на освітній платформі На Урок «Секрети артикуляційної гімнастики», свідоцтво № В227-2689 від 02.07.2022р. (2 год.) 13. Онлайн-курс «Вступ до раннього втручання» на освітній платформі EdEra, Сертифікат від 26.02.2023р. (30 год) |
Освітній компонент ОПП, який забезпечує | Логопедія, Основи дефектології, Логоритміка |
Початок роботи в закладі | вересень 2014р. |
Дата початку стажу | 09.09.1996р |
Безперервний стаж | 26 |
Стаж | 26 |
Досвід практичної роботи (не враховувати викладацький) | 26 |
Досягнення у професійній діяльності, які зараховуються за останні п’ять років: | |
1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection |
|
2) наявність одного патенту на винахід або п’яти деклараційних патентів на винахід чи корисну модель, включаючи секретні, або наявність не менше п’яти свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір | |
3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора) | |
4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів фахової передвищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування | Логопедія: тези теоретичного матеріалу: навчальний посібник з логопедії для студентів спеціальності «Дошкільна освіта»/ Укладач І.М. Салига, Івано-Франківський фаховий коледж ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника». – Івано-Франківськ: 2020. – 77.
|
5) захист дисертації на здобуття наукового ступеня (дата, рік) | |
6) наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня (прізвище, ім’я, по батькові дисертанта, здобутий науковий ступінь, спеціальність, назва дисертації, рік захисту, серія, номер, дата, ким виданий диплом) | |
7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад | |
8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах | |
9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю) | |
10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії” | 1. Освітній тиждень інклюзії «Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти». ДВНЗ ПНУ імені В.Стефаника, Івано-Франківський коледж за підтримки глобального ресурсного центру з інклюзивної освіти інституту суспільної інтеграції університету Міннесоти та відділу преси, освіти та культури Посольства США В Україні. Сертифікат IF 1118 від 03.11 2018р. (25 годин)
2. Регіональний тренінг «Практики інклюзії: досвід українсько-американської співпраці» в рамках проєкту «Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти». ДВНЗ ПНУ імені В.Стефаника, Івано-Франківський коледж за підтримки глобального ресурсного центру з інклюзивної освіти інституту суспільної інтеграції університету Міннесоти та відділу преси, освіти та культури Посольства США В Україні. Сертифікат IFC 1496 від 21.11 2019р. (8 годин) |
11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою) | |
12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій | |
13) проведення навчальних занять із спеціальних дисциплін іноземною мовою (крім дисциплін мовної підготовки) в обсязі не менше 50 аудиторних годин на навчальний рік | |
14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу | |
15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II-III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів – членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III-IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II-III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів – членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня) | |
16) наявність статусу учасника бойових дій (для вищих військових навчальних закладів, закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) | |
17) участь у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки під егідою Організації Об’єднаних Націй (для вищих військових навчальних закладів, закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) | |
18) участь у міжнародних військових навчаннях (тренуваннях) за участю збройних сил країн – членів НАТО (для вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) | |
19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях | Член Асоціації працівників дошкільної освіти |
20) досвід практичної роботи за спеціальністю не менше п’яти років (крім педагогічної, науково-педагогічної, наукової діяльності) |