Діяльність |
Викладач загальноосвітніх та вибіркових дисциплін: «Методика навчання дітей дошкільного віку англійської мови», «Раннє навчання англійської мови», «Практичний курс англійської мови».
Працював перекладачем та тренером в міжнародних та вітчизняних організаціях та проєктах: Школа Рівних Можливостей, Міжнародний Фонд Розвитку Інтелектуальних та Природніх Ресурсів України, CITAS–London, Юнаки проти Насильства. Брав участь у тренінгах, семінарах та конференціях з розвитку громадянського суспільства та запобіганню домашньому та гендерному насильству в якості організатора, фасілітатора, тренера та перекладача (Київ, Лондон, Дюсельдорф, Ріо де Жанейро, Берлін, Тбілісі)
|
Підвищення кваліфікації |
- Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Сертифікат про підвищення кваліфікації «Учителі (викладачі) англійської мови, керівники гуртка» № ПК02136376/УАМ/01/004459/19 «Інклюзивна освіта, Інформаційно-комунікаційні технології, Методика автентичного навчання іноземної мови» з· 11.11.2019 по 13.11.2019.
- Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Сертифікат про підвищення кваліфікації «Учителі (викладачі) англійської мови, керівники гуртка Варіант 3 (УАМ)» № ПК02136376/УАМ3/01/000977/20. 30 годин.
- MoPED» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, Certificate of participation in the training Sessions (32 hours), 2019.
- Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Кафедра математики та інформатики і методики навчання, Сертифікат № 202004/1143, навчання (18 год) за програмою дистанційного тренінгу “Я роблю це так” з організації дистанційного навчання засобами G Suite for Education, 22-27 квітня 2020 року
- The State University of New York, online non-credit course on ADHD: Everyday Strategies for Elementary
Students, 05/30/2020, coursera.org/verify/EJ3LYTYPS5B5.
- Вінницький соціально-економічний інститут Сертифікат Р /н 1/6-34 Наказ №93 від 23.09.20 Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання. 23.09.2020.2 кредит ЄКТС/5 годин
- Академія цифрового розвитку, Сертифікат про успішне завершення курсу “Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії”, 0,5 кредитів ECTS, № BC-03541, 24.11.2020.
- Вінницький соціально-економічний інститут. Сертифікат Р /н 1/7-1158 Наказ №112 від 30.11.2020. Інклюзивне навчання та дистанційна освіта. 30.11.2020. 9 годин
- ГО “Соціальна перспектива”, Сертифікат № SRKPSI-CE000828 “Інклюзія і дистанційне навчання”, 30 год, 17-22.01.2021
- Курси з підвищення кваліфікації для педагогічних працівників на тему: “Інноваційні технології в освітній діяльності педагога” на базі Центру інноваційнних освітніх “PNU EcoSystem” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”. Загальний обсяг – 30 академічних годин (сертифікат № 185., наказ №37 від 21.01.2021 р.
- Всеукраїнський науково – практичний симпозіум “Становлення іклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи”. Підвищення кваліфікаці за напрямом: особливості інклюзивного навчання. 23-24 серпня 2021. Обсяг 15 год. (0.5 кредиту ECTS, №СІП23-24.08.21/242
- Підвищення кваліфікації за видом майстер-клас під час роботи секції “Театральне мистецтво як засіб розвитку soft skills дітей у контексті досвіду країн ЄС та України” в рамках проєкту Erasmus + Module Jean Monnet (8 ак. год., 0.4 кредити ECTS) , Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 22-23 квітня 2021 р. Сертифікат № 2104071адм/430.
- Курси з підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників на тему: «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: ТЕХНІКИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ У ФОРМАТІ ДИСТАНЦІЙНОГО/ОЧНОГО НАВЧАННЯ» у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника”. Загальний обсяг – 30 академічних годин (сертифікат CE22 №1076 наказ №38 від 28.01.2022 р.
- Підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників на тему: «Професійний розвиток викладача в умовах воєнного стану» у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника”. Загальний обсяг – 30 академічних годин (сертифікат CE22 №1294 наказ №80 від 13.02.2023 р.
- An online non-credit course authorized by Johns Hopkins University and offered through Coursera on Psychological First Aid, Mar 19, 2022, https://coursera.org/share/05fac2526b1e79ea74c43ace7e6d9179
- Міжнародний інститут інклюзії. Міжнародний науково – практичний симпозіум “Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія”. Сертифікат № МС-2022/51 “Особливості інклюзивного навчання” 24 серпня 2022. 0.5 кредит ЄКТС/15 годин
- Національний центр «Мала академія наук України» Сертифікат № ІТМЕ-04729 Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : ІV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форум 27.10.2022 0.7 кредит ЄКТС/21 годин
- Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Свідоцтво про підвищення кваліфікації CE22 № 1294 Професійний розвиток викладача в умовах воєнного стану 27.02.2023 1 кредит ЄКТС/30 годин
- Міжнародний інститут інклюзії Сертифікат № ВСМ-2023/200 про підвищення кваліфікації впродовж 23.08-24.09. 2023 року в рамках роботи Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму з міжнародною участю «Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення» 24.08.2023 1 кредит ЄКТС/30 годин
- TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project Certificate of Participation № 13.10.2023 – 53 Dissemination of MultiEd Main Results» October 13, 2023 3 hours
- TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project Certificate of Participation № 27.10.2023 – 60 Dissemination of MultiEd Main Results: Implementation of Hard and Soft CLIL Approaches in Forming BA Students’ Professional Competence; The Impact of MultiEd on MA Curricula; The Impact of MultiEd on PhD Curricula» October 27, 2023 3 hours
- TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project Certificate of Participation № 30.10.2023 – 36. Beyond MultiEd “Cooperation with European Universities within the Erasmus+ Programme by NEO, Erasmus + Project Writing: Getting Ideas from the Air, Erasmus+ Jean Monnet Actions Projects: Secrets of a Successful Application,: How we Started from Scratch, How to Join Academic Exchange Projects” October 30, 2023 3 hours
- а також Професійне підвищення кваліфікації: в Міжнародному освітньо-методичному центрі Dinternal Education (http://certificate.dinternal.com.ua/ – 27 сертифікатів по 2 академічні години), Cambridge University Press – 40+ сертифікатів, Oxford University Press, проходження онлайн-навчання на платформах Coursera, Prometheus, EdEra, що підтверджено сертифікатами_ в 2018-2023
|
Навчально-методичні матеріали |
Публікації
Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T., & Matsuk, L. (2022). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine?. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940 – Web of Science
Tkhir, M., Sydoriv, S. (2022) Being optimistic about inclusion: Biden’s rhetorical strategy of positive self-presentation reflected in teacher training policy. Journal of Curriculum and Teaching, 11(3), 38-46. https://doi.org/10.5430/jct.v11n3p38 – Scopus
Sydoriv, S. (2022). Pre-service training of elementary school teachers for organization of inclusive learning environment. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9(1), 169-179. https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.169-179 (категорія Б)
Sydoriv, S. (2020). Organizing and Sustaining Inclusive Learning Environment: International Practices . Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7(1), 122-128. https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.122-128 (категорія Б)
Budnyk, O. & Sydoriv, S. (2019) Social and pedagogical aspects of the development of inclusive education. Sociální pedagogika / Social Education,, 7(1), 36–48. https://doi.org/10.7441/soced.2019.07.01.03
Підручники:
Навчальний курикулум з інклюзивної освіти / уклад. Л. М. Сидорів, О. А. Тельна, Т. М. Цегельник, С. П. Яланська, Н. М. Атаманчук, О. С. Деркачова, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2020. 198 с.
Тельна О. А., Маланчій В. О., Дацьо Н. О, Сидорів С. М., Селепій О. Д., Весніна Н. В., Приймак Н. П., Сидорів Л. М. Сходинки інклюзії : наук.-практ. посібник для педагогів, студентів та батьків. / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 155 с.
Посібники:
Sydoriv, S. Human rights, diversity, equality – developing inclusive learning environment: a companion for students and young professionals / Права людини, різноманітність, рівність – творимо інклюзивне освітнє середовище засобами англійської за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник. Ivano-Frankivsk, Kushnir publishing. 2020. 66 c.
Методичні вказівки для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з Методики навчання англійської мови в дошкільних закладах та початковій школі: організовуємо інклюзивний освітній простір онлайн / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 26 с.
Методичні вказівки до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова»: організовуємо інклюзивний освітній простір онлайн / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 44 с.
Методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова: організовуємо інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 28 с.
Електронний курс Англійська та інклюзія: 15 лекцій |