Усе частіше чуємо про важливість набуваття так званих «м’яких» навичок (Soft skills), універсальних компеткнцій, до яких належать: здатність мислити критично та креативно, аналізувати проблеми і генерувати рішення, ефективно спілкуватися і налагоджувати стосунки, працювати в команді. Однак, ці навички складно розвинути в рамках традиційного семінарського чи практичного заняття. Під час вивчення освітньої компоненти «Педагогічні технології в дошкільній освіті» (викладач Оксана Селепій) реалізуються тренінгові форми занять з використанням інтерактивних методів навчання, де студентки практично їх розвивають як «м’які» так і «жорсткі» (професійні) навички.
Тренінг – це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з викладачем.
На тренінговому занятті перевага віддається діяльності здобувачам, особистий досвід яких є основою для навчання. Якщо лекція, то вона мінімальна, у форматі графіку чи таблиці, доцільніше, якщо студенти поділяться тим, що знають на цей момент, і самі відшукають та/або засвоять інформацію, якої не вистачає.
На тренінгу викладач відіграє важливу роль фасилітатора (від англ. facilitate — допомагати, полегшувати, сприяти). Скеровує діяльність та взаємодію учасників на вивчення теми та досягнення мети тренінгу.