20 листопада відзначається Всесвітній день дитини. Метою Всесвітнього дня дитини є привернення уваги суспільства, організацій та урядів до питань, що сприяють реалізації заходів із забезпечення добробуту дітей у всьому світі.
Спитаєте в який спосіб святкували наші студентки на дошкільному? А ось, як! Дитина – іграшка. Іграшка-лялька. Логіка-логічнаJ
Отож, до нас завітали в гості ляльки!!!
А, якщо без жартів, то в рамках навчальної дисципліни «Педагогічні технології в дошкільній освіті» (викладач Оксана Селепій) студенткам було запропоновано розглянути нові можливості застосування ляльки в освітньому процесі ЗДО.
Майбутні педагоги дошкільних закладів закріпили свої знання про те, що організовуючи освітній процес вихователі використовують методики, технології, інструменти як традиційні, так і новітні: дидактичну ляльку, ляльку як персону, логопедичну ляльку.
Які ці іграшки? Чим схожі та чим відрізняються? Навіщо запрошувати їх в гості до дошкільників? Яке їх значення в інклюзивному навчанні? На ці запитання спробували відповісти на занятті.
Студентки познайомилися з різновидом використання іграшок-ляльок. Поглибили свої знання про те, яку роль відіграє іграшка в житті дитини, та вправилися в методиках організації роботи з ними.
Сподіваємося, що проведений майстер-клас спонукатиме вас використовувати ці іграшки в освітньому процесі з дітьми.