Сидорів Сергій Мирославович

Сидорів Сергій Мирославович

спеціаліст вищої категорії

викладач вибіркових навчальних дисциплін

 

Останні новини Радий сповістити, що в міжнародному видавництві Brill у березні 2024 виходить колективна монографія, до якої я долучився як редактор і співавтор.

Деталі за лінком The Space of Inclusive Education – Voices from Ukraine and Beyond | Brill

Освіта: Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, 2000 р.

Кваліфікація: філолог, викладач англійської мови і літератури

Спеціальність Англійська мова і література

Навчався в King Street College та London School of English and Computing, де відмінно здав іспити ESOL та отримав Certificate in Advanced English.

Професійний досвід 20 років
Діяльність Викладач загальноосвітніх та вибіркових дисциплін: «Методика навчання іноземної мови в дошкільних закладах», «Методика навчання англійської мови в дошкільних закладах», «Раннє навчання англійської мови», «Практичний курс англійської мови», «Англійська та інклюзія».

Працював перекладачем та тренером в міжнародних та вітчизняних організаціях та проєктах: Школа Рівних Можливостей, Міжнародний Фонд Розвитку Інтелектуальних та Природніх Ресурсів України, CITASLondon, Юнаки проти Насильства. Брав участь у тренінгах, семінарах та конференціях з розвитку громадянського суспільства та запобіганню домашньому та гендерному насильству в якості організатора, фасілітатора, тренера та перекладача (Київ, Лондон, Дюсельдорф, Ріо де Жанейро, Берлін, Тбілісі)

 Підвищення кваліфікації Міжнародні стажування

– Institute on Community Integration CEHD University of Minnesota, ADA Anniversary Inclusive Education International Fellowship Program, “29” квітня 2017 року по “2” жовтня 2017 року.

– International Institute of Inclusion, – Сertificate of completion № IS-2022/56 of International internship from August 23 to September 24, 2022 within the framework of International scientific and practical Symposium «Education, Science and Culture of Ukraine in the World: Mobility, Globalization, Inclusion», – September 24, 2022, – 1 ECTS credit / 30 hours

Курси підвищення кваліфікації

Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Сертифікат про підвищення кваліфікації «Учителі (викладачі) англійської мови, керівники гуртка» № ПК02136376/УАМ/01/004459/19, «Інклюзивна освіта, Інформаційно-комунікаційні технології, Методика автентичного навчання іноземної мови» з· 11.11.2019 по 13.11.2019, 15.11.2019, 24 годин

Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching InstrumentsMoPED» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, Certificate of participation in the training Sessions, provided by University of Deusto team, 14.03.2019, 32 hours

Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Сертифікат про підвищення кваліфікації «Учителі (викладачі) англійської мови, керівники гуртка Варіант 3 (УАМ)» № ПК02136376/УАМ3/01/000977/20, 24.01.2020, 1 кредит ЄКТС/30 годин

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Кафедра математики та інформатики і методики навчання, Сертифікат № 202004/1143, навчання за програмою дистанційного тренінгу “Я роблю це так” з організації дистанційного навчання засобами G Suite for Education, 27 квітня 2020 року, 18 год

The State University of New York через платформу Coursera, online non-credit course on ADHD: Everyday Strategies for Elementary, Students, coursera.org/verify/EJ3LYTYPS5B5, 05/30/2020, 8 hours approx.

Вінницький соціально-економічний інститут,  Сертифікат Р /н 1/6-34 Наказ №93 від 23.09.20, Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання, 23.09.2020, 0.2 кредит ЄКТС/5 годин

Академія цифрового розвитку, Сертифікат № BC-03541 про успішне завершення курсу “Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії”, 24.11.2020,  0,5 кредитів ECTS.

Вінницький соціально-економічний інститут, Сертифікат Р /н 1/7-1158 Наказ №112 від 30.11.2020, Інклюзивне навчання та дистанційна освіта, 30.11.2020, 9 годин

ГО “Соціальна перспектива” Вінницький соціально-економічний інститут,  Сертифікат № SRKPSI-CE000828, “Інклюзія і дистанційне навчання”, 22.01.2021, 1 кредит ЄКТС/30 годин

“PNU EcoSystem” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, Cертифікат № 185, Інноваційні технології в освітній діяльності педагога, 21.01.2021, 1 кредит ЄКТС/30 годин

Міжнародний інститут інклюзії,  Всеукраїнський науково – практичний симпозіум “Становлення інклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи”, Сертифікат №СІП23-24.08.21/242, “Особливості інклюзивного навчання”, 24 серпня 2021. 0.5 кредит ЄКТС/15 годин

ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, Підвищення кваліфікації за видом майстер-клас під час роботи секції “Театральне мистецтво як засіб розвитку soft skills дітей у контексті досвіду країн ЄС та України” в рамках проєкту Erasmus + Module Jean Monnet, Сертифікат № 2104071адм/430. 23 квітня 2021 р, 0.4 кредити ECTS/8 год

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника,  Свідоцтво про підвищення кваліфікації CE22 №1076, Педагогіка партнерства: техніки зворотного зв’язку у форматі дистанційного/очного навчання,  31.01.2022, 1 кредит ЄКТС/30 годин

An online non-credit course authorized by Johns Hopkins University and offered through Coursera on Psychological First Aid, https://coursera.org/share/05fac2526b1e79ea74c43ace7e6d9179, Mar 19, 2022, 6 hours approx.

Міжнародний інститут інклюзії, Міжнародний науково – практичний симпозіум “Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія”. Сертифікат № МС-2022/51,  “Особливості інклюзивного навчання”, 24 серпня 2022. 0.5 кредит ЄКТС/15 годин

Національний центр «Мала академія наук України», Сертифікат № ІТМЕ-04729, Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : ІV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форум, 27.10.2022, 0.7 кредит ЄКТС/21 годин

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника,  Свідоцтво про підвищення кваліфікації CE22 № 1294, Професійний розвиток викладача в умовах воєнного стану, 27.02.2023,  1 кредит ЄКТС/30 годин

Міжнародний інститут інклюзії, Сертифікат № ВСМ-2023/200 про підвищення кваліфікації впродовж 23.08-24.09. 2023 року в рамках роботи Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму з міжнародною участю «Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення», 24.08.2023, 1 кредит ЄКТС/30 годин

TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, Certificate of Participation № 13.10.2023 – 53, Dissemination of MultiEd Main Results», October 13, 2023, 3 hours

TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, Certificate of Participation № 27.10.2023 – 60, Dissemination of MultiEd Main Results: Implementation of Hard and Soft CLIL Approaches, in Forming BA Students’ Professional Competence; The Impact of MultiEd on MA Curricula; The Impact of MultiEd on PhD Curricula», October 27, 2023, 3 hours

TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, Certificate of Participation № 30.10.2023 – 36. Beyond MultiEd “Cooperation with European Universities within the Erasmus+ Programme by NEO, Erasmus + Project Writing: Getting Ideas from the Air, Erasmus+ Jean Monnet Actions Projects: Secrets of a Successful Application,: How we Started from Scratch, How to Join Academic Exchange Projects”, October 30, 2023, 3 hours

Інститут цифровізації освіти НАПН України, Сертифікат про підвищення кваліфікації №20231213/491,  І Онлайн школа “Цифрові технології в наукових дослідженнях”, 13.12.2023, 2 кредити ЄКТС/60 годин

ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», Сертифікат ПК №015063, Формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, 01.02.2024, 1 кредит ЄКТС/30 годин

а також

Професійне підвищення кваліфікації: в Міжнародному освітньо-методичному центрі Dinternal Education (http://certificate.dinternal.com.ua/ – 30+ сертифікатів по 2 академічні години), Cambridge University Press – 50+ сертифікатів, Oxford University Press, проходження онлайн-навчання на платформах Coursera, Prometheus, EdEra, що підтверджено сертифікатами_ в 2018-2024

Публікації (наукові та навчально-методичні) Scopus: Tkhir, M., Sydoriv, S. (2022) Being optimistic about inclusion: Biden’s rhetorical strategy of positive self-presentation reflected in teacher training policy. Journal of Curriculum and Teaching, 11(3), 38-46. https://doi.org/10.5430/jct.v11n3p38

 Web of Science: Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T., & Matsuk, L. (2022). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine?. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940

 Фахові видання категорії Б.

  1. Sydoriv S. (2023). Training Educators to Foster Inclusion and Resilience: Lessons from Ukraine. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 10(1), 167-186. https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.167-186
  2. Sydoriv, S. (2022). Pre-service training of elementary school teachers for organization of inclusive learning environment. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9(1), 169-179. https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.169-179
  3. Sydoriv, S. (2020). Organizing and Sustaining Inclusive Learning Environment: International Practices . Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7(1), 122-128. https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.122-128

Статті у періодичних міжнародних наукових виданнях

  1. Budnyk, O. & Sydoriv, S. (2019). Social and pedagogical aspects of the development of inclusive education. Sociální pedagogika / Social Education,, 7(1), 36–48. https://doi.org/10.7441/soced.2019.07.01.03
  2. Blyznyuk T, Sydoriv S. Ensuring the personality-centered approach in inclusive education. Scientific Bulletin of Chełm-Section of Pedagogy. 2017. №1. P. 33-43.

Монографії (співавторство, редагування)

Сидорів С. Інклюзивна освіта в Україні та США: First-hand experience. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку. Івано-Франківськ, 2017. С. 355-369.

НАВЧАЛЬНІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ

(авторство, упорядкування, редагування)

Sydoriv, S. (2024). Practical course of the English language  in inclusive learning space: а comprehensive guide to organize self-study in inclusive environment.vol. 1: check Arakin out. Pysa4ka

Навчання в різноманітності та резилентності: методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова» / уклад. С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 28 с.

Sydoriv, S. (2023). English and Inclusion: Self-study and distance learning guide for students majoring in Special Education and Speech Therapy.  Pysa4ka.

Навчаємо англійської в безпечному інклюзивному освітньому просторі : методичні рекомендації до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 44 с.

Методичні вказівки для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання  з  Методики навчання англійської мови в дошкільних закладах та початковій школі: організовуємо інклюзивний освітній простір онлайн / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 26 с.

Методичні вказівки до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 44 с.

Методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова: організовуємо інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 28 с.

Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки/ за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ, 2021. 84 с. https://doi.org/10.5281/zenodo.10137628

Sydoriv, S. (2023). Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.10137628

Sydoriv, S. Human rights, diversity, equality – developing inclusive learning environment: a companion for students and young professionals / Права людини, різноманітність, рівність – творимо інклюзивне освітнє середовище засобами англійської за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник.  Ivano-Frankivsk, Kushnir publishing. 2020. 66 c.

Навчальний курикулум з інклюзивної освіти / уклад. Л. М. Сидорів, О. А. Тельна, Т. М. Цегельник, С. П. Яланська, Н. М. Атаманчук, О. С. Деркачова, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2020. 198 с.

Sydoriv, Sergiy, ed. 2020. Navchalnyi kurykulum z inkliuzyvnoi osvity [Inclusive Education Teacher Training Curriculum]. Ivano-Frankivsk: Kushnir publishing.

Sydoriv, S., Ed. (2020). Navchalnyi kurykulum z inkliuzyvnoi osvity [Inclusive Education Teacher Training Curriculum]. Ivano-Frankivsk: Kushnir publishing.

Тельна О. А., Маланчій В. О., Дацьо Н. О, Сидорів С. М., Селепій О. Д., Весніна Н. В., Приймак Н. П., Сидорів Л. М. Сходинки інклюзії : наук.-практ. посібник для педагогів, студентів та батьків. / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 155 с.

Дацьо Н., Гошовський В., Якимів О., Маланчій В., Сидорів C. Нічого про нас без нас / Nothing about us without us : порадник для учасників  інклюзивного процесу / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ: Pysa4ka, 2018. 44 c.

Контакти serhii.sydoriv@pnu.edu.ua