Сидорів Сергій Мирославович
спеціаліст вищої категорії викладач вибіркових навчальних дисциплін
|
|
Останні новини | Радий сповістити, що в міжнародному видавництві Brill у березні 2024 виходить колективна монографія, до якої я долучився як редактор і співавтор.
Деталі за лінком The Space of Inclusive Education – Voices from Ukraine and Beyond | Brill |
Освіта: | Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, 2000 р.
Кваліфікація: філолог, викладач англійської мови і літератури Спеціальність Англійська мова і література Навчався в King Street College та London School of English and Computing, де відмінно здав іспити ESOL та отримав Certificate in Advanced English. |
Професійний досвід | 20 років |
Діяльність | Викладач загальноосвітніх та вибіркових дисциплін: «Методика навчання іноземної мови в дошкільних закладах», «Методика навчання англійської мови в дошкільних закладах», «Раннє навчання англійської мови», «Практичний курс англійської мови», «Англійська та інклюзія».
Працював перекладачем та тренером в міжнародних та вітчизняних організаціях та проєктах: Школа Рівних Можливостей, Міжнародний Фонд Розвитку Інтелектуальних та Природніх Ресурсів України, CITAS–London, Юнаки проти Насильства. Брав участь у тренінгах, семінарах та конференціях з розвитку громадянського суспільства та запобіганню домашньому та гендерному насильству в якості організатора, фасілітатора, тренера та перекладача (Київ, Лондон, Дюсельдорф, Ріо де Жанейро, Берлін, Тбілісі) |
Підвищення кваліфікації | Міжнародні стажування
– Institute on Community Integration CEHD University of Minnesota, ADA Anniversary Inclusive Education International Fellowship Program, “29” квітня 2017 року по “2” жовтня 2017 року. – International Institute of Inclusion, – Сertificate of completion № IS-2022/56 of International internship from August 23 to September 24, 2022 within the framework of International scientific and practical Symposium «Education, Science and Culture of Ukraine in the World: Mobility, Globalization, Inclusion», – September 24, 2022, – 1 ECTS credit / 30 hours Курси підвищення кваліфікації Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Сертифікат про підвищення кваліфікації «Учителі (викладачі) англійської мови, керівники гуртка» № ПК02136376/УАМ/01/004459/19, «Інклюзивна освіта, Інформаційно-комунікаційні технології, Методика автентичного навчання іноземної мови» з· 11.11.2019 по 13.11.2019, 15.11.2019, 24 годин Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching InstrumentsMoPED» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, Certificate of participation in the training Sessions, provided by University of Deusto team, 14.03.2019, 32 hours Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Сертифікат про підвищення кваліфікації «Учителі (викладачі) англійської мови, керівники гуртка Варіант 3 (УАМ)» № ПК02136376/УАМ3/01/000977/20, 24.01.2020, 1 кредит ЄКТС/30 годин Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Кафедра математики та інформатики і методики навчання, Сертифікат № 202004/1143, навчання за програмою дистанційного тренінгу “Я роблю це так” з організації дистанційного навчання засобами G Suite for Education, 27 квітня 2020 року, 18 год The State University of New York через платформу Coursera, online non-credit course on ADHD: Everyday Strategies for Elementary, Students, coursera.org/verify/EJ3LYTYPS5B5, 05/30/2020, 8 hours approx. Вінницький соціально-економічний інститут, Сертифікат Р /н 1/6-34 Наказ №93 від 23.09.20, Від інклюзії до індивідуального підходу: завдання та оцінювання в умовах дистанційного навчання, 23.09.2020, 0.2 кредит ЄКТС/5 годин Академія цифрового розвитку, Сертифікат № BC-03541 про успішне завершення курсу “Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії”, 24.11.2020, 0,5 кредитів ECTS. Вінницький соціально-економічний інститут, Сертифікат Р /н 1/7-1158 Наказ №112 від 30.11.2020, Інклюзивне навчання та дистанційна освіта, 30.11.2020, 9 годин ГО “Соціальна перспектива” Вінницький соціально-економічний інститут, Сертифікат № SRKPSI-CE000828, “Інклюзія і дистанційне навчання”, 22.01.2021, 1 кредит ЄКТС/30 годин “PNU EcoSystem” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, Cертифікат № 185, Інноваційні технології в освітній діяльності педагога, 21.01.2021, 1 кредит ЄКТС/30 годин Міжнародний інститут інклюзії, Всеукраїнський науково – практичний симпозіум “Становлення інклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи”, Сертифікат №СІП23-24.08.21/242, “Особливості інклюзивного навчання”, 24 серпня 2021. 0.5 кредит ЄКТС/15 годин ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, Підвищення кваліфікації за видом майстер-клас під час роботи секції “Театральне мистецтво як засіб розвитку soft skills дітей у контексті досвіду країн ЄС та України” в рамках проєкту Erasmus + Module Jean Monnet, Сертифікат № 2104071адм/430. 23 квітня 2021 р, 0.4 кредити ECTS/8 год Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Свідоцтво про підвищення кваліфікації CE22 №1076, Педагогіка партнерства: техніки зворотного зв’язку у форматі дистанційного/очного навчання, 31.01.2022, 1 кредит ЄКТС/30 годин An online non-credit course authorized by Johns Hopkins University and offered through Coursera on Psychological First Aid, https://coursera.org/share/05fac2526b1e79ea74c43ace7e6d9179, Mar 19, 2022, 6 hours approx. Міжнародний інститут інклюзії, Міжнародний науково – практичний симпозіум “Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія”. Сертифікат № МС-2022/51, “Особливості інклюзивного навчання”, 24 серпня 2022. 0.5 кредит ЄКТС/15 годин Національний центр «Мала академія наук України», Сертифікат № ІТМЕ-04729, Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : ІV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форум, 27.10.2022, 0.7 кредит ЄКТС/21 годин Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Свідоцтво про підвищення кваліфікації CE22 № 1294, Професійний розвиток викладача в умовах воєнного стану, 27.02.2023, 1 кредит ЄКТС/30 годин Міжнародний інститут інклюзії, Сертифікат № ВСМ-2023/200 про підвищення кваліфікації впродовж 23.08-24.09. 2023 року в рамках роботи Всеукраїнського науково-практичного симпозіуму з міжнародною участю «Коучинг, менторинг, тьюторинг і фасилітація в інклюзії: стратегії відновлення», 24.08.2023, 1 кредит ЄКТС/30 годин TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, Certificate of Participation № 13.10.2023 – 53, Dissemination of MultiEd Main Results», October 13, 2023, 3 hours TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, Certificate of Participation № 27.10.2023 – 60, Dissemination of MultiEd Main Results: Implementation of Hard and Soft CLIL Approaches, in Forming BA Students’ Professional Competence; The Impact of MultiEd on MA Curricula; The Impact of MultiEd on PhD Curricula», October 27, 2023, 3 hours TESOL-Ukraine and Erasmus+ MultiEd project, Certificate of Participation № 30.10.2023 – 36. Beyond MultiEd “Cooperation with European Universities within the Erasmus+ Programme by NEO, Erasmus + Project Writing: Getting Ideas from the Air, Erasmus+ Jean Monnet Actions Projects: Secrets of a Successful Application,: How we Started from Scratch, How to Join Academic Exchange Projects”, October 30, 2023, 3 hours Інститут цифровізації освіти НАПН України, Сертифікат про підвищення кваліфікації №20231213/491, І Онлайн школа “Цифрові технології в наукових дослідженнях”, 13.12.2023, 2 кредити ЄКТС/60 годин ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», Сертифікат ПК №015063, Формування інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, 01.02.2024, 1 кредит ЄКТС/30 годин а також Професійне підвищення кваліфікації: в Міжнародному освітньо-методичному центрі Dinternal Education (http://certificate.dinternal.com.ua/ – 30+ сертифікатів по 2 академічні години), Cambridge University Press – 50+ сертифікатів, Oxford University Press, проходження онлайн-навчання на платформах Coursera, Prometheus, EdEra, що підтверджено сертифікатами_ в 2018-2024 |
Публікації (наукові та навчально-методичні) | Scopus: Tkhir, M., Sydoriv, S. (2022) Being optimistic about inclusion: Biden’s rhetorical strategy of positive self-presentation reflected in teacher training policy. Journal of Curriculum and Teaching, 11(3), 38-46. https://doi.org/10.5430/jct.v11n3p38
Web of Science: Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T., & Matsuk, L. (2022). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine?. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940 Фахові видання категорії Б.
Статті у періодичних міжнародних наукових виданнях
Монографії (співавторство, редагування) Сидорів С. Інклюзивна освіта в Україні та США: First-hand experience. Гірська школа: сучасні виклики і перспективи розвитку. Івано-Франківськ, 2017. С. 355-369. НАВЧАЛЬНІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ (авторство, упорядкування, редагування) Sydoriv, S. (2024). Practical course of the English language in inclusive learning space: а comprehensive guide to organize self-study in inclusive environment.vol. 1: check Arakin out. Pysa4ka Навчання в різноманітності та резилентності: методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова» / уклад. С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 28 с. Sydoriv, S. (2023). English and Inclusion: Self-study and distance learning guide for students majoring in Special Education and Speech Therapy. Pysa4ka. Навчаємо англійської в безпечному інклюзивному освітньому просторі : методичні рекомендації до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 44 с. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з Методики навчання англійської мови в дошкільних закладах та початковій школі: організовуємо інклюзивний освітній простір онлайн / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 26 с. Методичні вказівки до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 44 с. Методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова: організовуємо інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 28 с. Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки/ за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ, 2021. 84 с. https://doi.org/10.5281/zenodo.10137628 Sydoriv, S. (2023). Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.10137628 Sydoriv, S. Human rights, diversity, equality – developing inclusive learning environment: a companion for students and young professionals / Права людини, різноманітність, рівність – творимо інклюзивне освітнє середовище засобами англійської за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник. Ivano-Frankivsk, Kushnir publishing. 2020. 66 c. Навчальний курикулум з інклюзивної освіти / уклад. Л. М. Сидорів, О. А. Тельна, Т. М. Цегельник, С. П. Яланська, Н. М. Атаманчук, О. С. Деркачова, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2020. 198 с. Sydoriv, Sergiy, ed. 2020. Navchalnyi kurykulum z inkliuzyvnoi osvity [Inclusive Education Teacher Training Curriculum]. Ivano-Frankivsk: Kushnir publishing. Sydoriv, S., Ed. (2020). Navchalnyi kurykulum z inkliuzyvnoi osvity [Inclusive Education Teacher Training Curriculum]. Ivano-Frankivsk: Kushnir publishing. Тельна О. А., Маланчій В. О., Дацьо Н. О, Сидорів С. М., Селепій О. Д., Весніна Н. В., Приймак Н. П., Сидорів Л. М. Сходинки інклюзії : наук.-практ. посібник для педагогів, студентів та батьків. / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 155 с. Дацьо Н., Гошовський В., Якимів О., Маланчій В., Сидорів C. Нічого про нас без нас / Nothing about us without us : порадник для учасників інклюзивного процесу / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ: Pysa4ka, 2018. 44 c. |
Контакти | serhii.sydoriv@pnu.edu.ua |