Наше професійне кредо

Наше професійне кредо:

 

«…без прагнення до наукової роботи педагог… неминуче потрапляє під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності, він дерев’яніє, кам’яніє, опускається, а навчання перетворюється на натаскування й дресирування».

Д. Дістервег

 

Реформа системи освіти в Україні, яка спрямована на її інтеграцію в єдиний європейський освітній простір і на підвищення конкурентоспроможності українського фахівця, стосується безпосередньо і початкової самоцінної ланки – дошкільної освіти.

Найпершим суспільним середовищем для дитини, де проходить її соціальна адаптація, стає заклад дошкільної освіти. Формування життєвих ключових компетентностей починається саме з дошкільного віку. Адже дитині необхідно забезпечити умови для набуття досвіду розв’язувати життєві проблеми, здобувати нову інформацію, ставати самостійною і самодостатньою, діяти адекватно та ефективно в різних ситуаціях, приймати свідомі рішення, вміти протистояти негативному зовнішньому впливу, задовольняти свої соціальні та індивідуальні потреби.

Сучасний дошкільний заклад має стати для дітей будинком радості, для вихователів – будинком творчості, для батьків – будинком благополуччя.
Сучасним освітнім установам потрібні конкурентноспроможні фахівці, готові працювати в новому режимі, в нових умовах та за новими технологіях. Тому, завдання циклової комісії    акумулювати всі нововведення, які з’являються на ринку освітніх послуг, вивчати їх, порівнювати і пропонувати студентам, педагогам найбільш актуальні та прогресивні.

На сьогоднішній день циклова комісія розробляє нові особистісно-зорієнтовані методи підготовки фахівців з дошкільної освіти.
В основу роботи покладено пріоритетність дошкільної освіти як фундаменту цілісної системи неперервної освіти. Від якості цього фундаменту, закладеного в перші роки життя, залежить динаміка особистісного зростання дитини, її життєві установки та світосприймання в майбутньому, а відтак і рівень сукупного інтелекту нації.

Діяльність циклової комісії професійної та практичної підготовки (спеціальності «Дошкільна освіта») спрямована на підготовку вихователів сучасних закладів дошкільної освіти, які будуть реалізовувати вимоги Закону України «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти.