Клубочкіна Тетяна Петрівна

 

Клубочкіна Тетяна Петрівна

Спеціаліст,

викладач дисциплін циклу професійної підготовки

Персональна інформація
Освіта: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Диплом магістра з відзнакою М19 № 144376

Кваліфікація: магістр

Спеціальність: “Дошкільна освіта”

Професійна кваліфікація: «Вихователь дітей дошкільного віку. Вчитель початкової школи. Викладач педагогіки і психології (дошкільної) »

Професійний досвід: Викладач відокремленого структурного підрозділу «Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника»
Діяльність: Викладач дисциплін: «Психологія (загальна, дитяча, педагогічна) » , «Педагогіка».
Підвищення кваліфікації:
  1. НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ ДЗВО «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ» ЦЕНТРАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

СВІДОЦТВО: СП 3583044/ 0084-24

Тема: “Формування національної свідомості крізь призму творчості Богдана  Лепкого на заняттях з української літератури”

11.05.2024 – 4,0/ 120 год.

  1. Онлайн платформа Edera Сертифікат “Дивись, слухай, спрямовуй: як вихователям підтримувати себе та дітей у надзвичайних ситуаціях”. Дата 12.01.2025 р. Кількість годин/кредитів 30 год. 1 ЄКТС
  2. Онлайн платформа Edera Сертифікат “Створюємо простір дитинства разом” (здатність брати участь у створенні безпечного та комфортного середовища для розвитку дітей дошкільного віку; уміння надавати допомогу дітям у різних емоційних станах; готовність співпрацювати з батьками задля формування безпечної поведінки у дітей.). Кількість кредитів 1 ЄКТС, годин 30.
Навчально-методичні матеріали Конспекти лекцій з навчальних дисциплін «Психологія (загальна, дитяча, педагогічна) » , «Педагогіка».
Публікації: Bilavych H., Bagriy M.,  Klubochkina T.,  Pantyuk M., Savchuk B.

Pedagogical conditions for the formation of reading culture of education seekers

in Ukrainian and global practice. Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. May 24th, 2024. Volume I. Rezekne: Rezekne Academy of Technologies, 2024. P. 328-342.  https://journals.rta.lv/index.php/SIE/issue/view/210 https://journals.rta.

lv/index.php/SIE/article/view/7819/6673